Friday, 28 April 2017

හදුන් පොත්ත කී ගානවා බං



ඇත්තටම කැතටම නෝන්ඩි උන සිද්ධියක් තමයි මේ. අපි ඉස්කෝලේ යන කාලේ මුලින් මුලින් ලව් කලේ ලියුම් වලින් උනාට පස්සේ ජංගමයේ ආගමනයත් එක්ක ජංගමයට මාරු උනා අපි ඉතිං අපේ දෙමාපියන්ට ගල්යුගේ ඉන්න ඇයෝ ලියුම් වලින් නේ ලව් කලේ කියලා නෝන්ඩියට හිතාගෙන හිටියා. ඇත්තටම ජංගමේට මාරු උන එකෙන් ගොඩක් වාසි සිද්ධ උනා දැන් ඉතිං ඕනි වෙලාවක කතා කරන්න පුළුවන් ෆෝටෝ ගන්නවා, එස්.එම්.එස්. එවනවා ඇයි ඒ විතරක් නෙවෙයි ඒ එක්කම ආපු ඉන්ටර්නෙට් පහසුකම නිසා මැසෙන්ජර් (යාහු එකේ අයිටම් එකක්) එම්.එස්.එම්. චැට් රෑම් යනවා කියලා වැඩක් නැ. අපි ඉංග්‍රිසියෙන් ලව් කරනවා සමහර වෙලාවට අම්මා තාත්තා බැලුවත් ඇතින්ම දකින්නේ ඉංග්‍රිසිනේ ඉංග්‍රිසි හදා ගන්න වැඩ කරන්නේ කිවුවම පිලි ගන්නවා. සරලවම කිවුවොත් අපේ දෙමාපියන් ගල්යුගයෙනේ. 

ඒත් ඉතිං ගමනක් බිමනක් යනකොට විතරක් නෙවෙයි දොට්ට පිලට ගියත් ෆෝන් එක නම් අතහරින්නේ නැ අනිවාරයෙන්ම කොහෙ ගියත් අරගෙන යනවා මොකද ඕකේ තියෙන ඒවා දැක්ක ගමන් ගෙදරින් බත් කාලත් ඉවරයි. විශේෂයෙන්ම කෝල්, එස්.එම්.එස්., ගමනක් යද්දි ෆෝන් එක ගෙනියන්න බැරිනම් බැටරිය හරි ගෙනියනවා. නැතිනම් අකමැත්තෙන් උනත් කොල් මැසෙජ්, ටික මකලා තමයි යන්නේ. 

කොහෙම හරි මම දවසක් ගෙදර ඉන්න කොට සාලේ ෆෝන් එකක් තියෙනවා කාගෙද කියලා බැලින්නම් මලයාගේ මට ඉතිං  ආයි කියලා වැඩක් නැ ඉතිං වග කිවයුතු වැඩිමල් සහෝදරයා වශයෙන් මම මුගේ ෆෝන් එක චෙක් කලා. කොහේ කොල්ස් මුකුත් නැ හදිස්සියකට ගෙදරින් ගත්ත ආපු කෝල් විතරයි, මැසේජ් තියෙනවා කොම්පැනියේ ඒවා පුරවලා, මම මොකටත් කියලා අම්මගෙන් ඇහුවා අම්මා ඇයි මේ මූ ෆෝන් එක දාලා ගිහින් කියලා. එහෙම තමයි ඉස්කොලේ යනකොට ගෙනියන්නේ නැ නේ. කියලා අම්මා කියපි. මට විලි ලැජ්ජාවේ බෑ ඇයි ඉතිං අපි ඉස්කොලෙට ෆෝන් අරන් ගිය හැටි මතක් වෙනකොට අම්මපා දැන් හැදෙන උන් හරි හොදයිනේ කියලා මට අපි ගැන සැහෙන්න දුක හිතුනා තියලා වැඩක් නැ. කොහොම හරි ලැබුන චාන්ස් එකෙන් ප්‍රයෝජන ගන්න කියලා හිතාගෙන මම මල්ලි ගේ ෆෝන් එකෙන් ගෙම් එකක් ගහ ගහ හිටියා ඒකත් එපා වෙලා නිකමට ෆෝන් එකේ ඇප් ටික එහෙ මෙහෙ යව යව ඉන්න කොට ඉමෝ ඇප් එක දැක්කා කොයිකටත් ඇගිලි ගහන පුරුද්ද නිසා ඉමෝ එකටත් ගියා අම්මපා මම ඉස්සල්ලා මුන් ගැන හිතාගත්ත සියල්ල ඉල්ලා අස්කරගත්තා. කියලා වැඩක් නැ මුගේ මුළු චරිත සහතිකේම තියෙනවා මේ ඇප් එකේ. 

මම අම්මගෙන් ආපහු ඇහුවා අම්මා මුගේ ෆෝන් එකේ මොනවද තියෙන්නේ කියලා බලනවාද කියලා. බලන්න දෙයක් නැ කෝල් එකක තිබුනත් තියෙන්නේ අපි ගත්ත ඒවා විතරයි නේ. මට ඉතිං හරී සන්තෝසයි කියලා වැඩක් නැ කොහොම හරි ඒ එක්කම මගේ හිතට ආවා අපි අම්මා තාත්තා ගැන හිතාගෙන හිටිය විදිය. ගල්යුගේ අම්මපා මමත් දැන් ගල්යුගේ නේද ? අපි ෆෝන් එකේ ඩයල් කරලා කෝල් එක ගන්නකොට මුන් ඉමෝ, වයිබර්, වට්ස් ඇප් වලින් පිංතුරත් එවනවා. අපි ඉදහිට පිට රට කෝල් එකක් ගන්න ඕනි උනාම විතරනේ ඕවා පාවිච්චි කරන්නේ ඒත් මුන්නේ මේවයින් වැඩ කරගන්නේ. අපි මෙච්චර ඉගෙන ගෙන පොර වගේ ටෝක් දී ගෙන හිටියට අපේ මල්ලිත් එක්ක බලනකොට මම අම්මපා ගල්යුගේ නේද කියලා මටම හිතුනා.  කියලා වැඩක් නැ අප්පා ඒ හිතේ අමාරුව තාමත් තියෙනවා වගේ.

දැන්වීම්

ඔවු ඔවු FCID තමයි යන්නේ මොකක්ද අවුල?

ඔවු මහත්තයා ඔයාට ගොඩක් සල්ලි ඇති ඒත් අපි හැමෝටම සල්ලි ඕනි, හැමෝටම! ප්‍රශ්නේ තියෙන්නේ එකට පිටිපස්සෙන් බිංදු කීයද කියන එක විතරයි. (ඔවු ඒක...